دمی لواتو در مورد عشق و درد در مصاحبه جدید خودش با ام*ت*ی وی صحبت کرد: “من وحشت زده بودم!”

Celebrity WoRld

دمی لواتو در مورد عشق و درد در مصاحبه جدید خودش با ام*ت*ی وی صحبت کرد: “من وحشت زده بودم!”

+

درست مثل تمام دخترانی که تاکنون در عشق شکست خوردند, دمی چیز های زیادی در مورد عاشقهای بد می داند. در باره سینگل جدیدش “حمله قلبی” او هیچ گونه جزئیات از این سینگل را منتشر نکرده است ولی دمی گفت:” این آهنگ ممکن است شما را “وحشت زده” کند. او اخیرا در مورد زندگی و عشق توضیح داده است

این آهنگ منعکس کننده داستان زندگی او خواهد بود!
در این اهنگ که به ضمیر او بر میگردد مواجه میشویم !او که وحشت زده است ! درست است او کسی نیست جز دمی لواتو!!”
“من فکر می کنم هر کس به یک نقطه میرسد که در عشقش احساس بسیار آسیب پذیری میکند و من دقیقن درباره این موضوع صحبت می کنم.”
او ادامه داد: ” من در این البوم بیشتر در مورد خودم و مشکلاتی که داشتم صحبت میکنم در این آلبوم زندگی من شروع به تکامل میکند و من شروع به رشد می کنم،”
او توضیح داد: . “این آهنگ در مورد لذت بردن از زندگی است و این البوم درباره ی اینه که چگونه زندگی پاداش  بهت میده!!.”

پ.ن:به نظر من اگه این جوری که دمی گفت باشه خیلی جالب میشه!! البوم unbroken یه جورایی حس و درد هایی که اطرافیان دمی بش وارد کرده بودن بود ! البوم چهارم دمی
از این حس و حال بیرون میاد و به قول خودش تکامل پیدا میکنه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:,سـاعت 18:30 نويسنده atieh& ghazale
яima